Kim op 3-daagse stedentrip in... RIGA!

Morgen vertrekken we!

Zoals ik eerder vertelde in de berichten hiervoor, hebben we op VakantieVeilingen meegeboden op een verrassingsreis, namelijk een 3-daagse stedentrip binnen Europa. Binnen een week zouden we te horen krijgen waar onze bestemming was, en we gaan naar Riga. Sterker nog: MORGEN AL!

Afbeeldingsresultaat voor kolonna hotel brigita riga

Afgelopen vrijdag (21 oktober) hebben we de mail ontvangen met de instapkaarten, dus die konden we uitprinten. Die e-tickets zijn voorzien van vluchtinformatie, een reisschema, bagageinformatie en een stuk reclame. Zelf vond ik het handig dat er een reisschema op staat, waar je kunt zien hoelaat we bij de gate (moeten) zijn bijvoorbeeld, en hoelaat we vertrekken vanuit Bremen en arriveren in Riga.

Ik neem voor deze reis alleen een rugzak mee als reistas, van het bekende merk Kipling. Daar kan ik in principe veel in kwijt; er zitten namelijk drie basisvakken in. In het voorvak zitten twee vakjes voor je mobiele telefoon en je iPod/MP3-speler, en er zitten pennenvakjes in. Ook is er een haakje aan bevestigd waar je je sleutels aan kunt vastmaken. In het middelste vak zitten speciale vakken voor papieren, agenda, notitieboeken, schrijfblokken, etc. Verder zit er nog een minivakje die je kunt openmaken met een rits. Ideaal voor kleine spulletjes als een pakje papieren zakdoekjes of oortjes voor je mobiele telefoon. In het grootste vak van de tas vindt je een aparte vak (d.m.v. klittenband) voor de laptop. De rest van de ruimte in dat grotere vak is echt bedoeld voor de grotere spullen. Dat was een typisch gevalletje 'Kringloopgeluk': op internet staat hij voor de nieuwprijs €119,90 te koop en ik heb 'm gekocht voor maar €3,00 op mijn werk, een grote kringloopwinkel nabij mijn huisje in Appingedam. Het is dezelfde tas als op de foto, maar dan zonder aapsleutelhanger. Maar daar ben ik toch iets anders leuks mee van plan.

Afbeeldingsresultaat voor kipling rugtas

Dus: morgen gaan we naar Riga. Lees het vorige bericht nog even wat je kunt verwachten van de reisverhalen, en wanneer die online komen. Anders kun je me altijd bereiken op:www.facebook.com/adventuresareforever/

Reis je met ons mee?

Reacties

Reacties

Roelof

Veel plezier...... benieuwd naar foto's! dit is een leuk idee , had ik ook kunnen doen vanuit Finland (zo'n blog)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!