Kim op 3-daagse stedentrip in... RIGA!

Veiling gewonnen op VakantieVeilingen: 3-daagse stedentrip

Als liefhebber van reizen moet je het ooit een keer gedaan hebben; een bepaalde reis boeken en pas (een week) later te horen krijgen waar je reis naartoe gaat. Dit heb ik ook gedaan met mijn beste vriend, die ik als mijn broer zie.

We hebben op VakantieVeilingen meegeboden op een 3-daagse stedentrip binnen Europa, en die veiling hebben we gewonnen. Daar wordt binnen een week gekozen waar we naartoe gaan. De keuze kunnen ze maken uit de volgende locaties: Alghero, Krakau, Budapest, Manchester, Trieste, Warschau, Rome, Valencia, Palermo, Santander, Brno, Reus, Sofia, Tallinn, Milaan, Edinburgh, Pisa, Venetië, Wroclaw, Londen, Pescara, Almeria, Madrid, Corfu, Faro, Boekarest, Bilbao, Bologna, Ibiza, Palma Mallorca, Vilnius, Parijs, Barcelona, Berlijn, Debrecen, Liverpool, Turijn, Mahon, Basel, Riga, Thessaloniki, Bratislava, Gdansk, Porto, Bari, Alicante, Kopenhagen, Stockholm, Hamburg, Zaragoza, Ancona en Bordeaux.

We houden jullie op de hoogte!