Kim op 3-daagse stedentrip in... RIGA!

Planning reisverhalen bekend!

Afbeeldingsresultaat voor riga kaart europa
Het is inmiddels alweer 4 oktober, en dat betekent in principe dat het al bijna zover is: de 3-daagse reis naar Riga, de hoofdstad van Letland. Daarom ben ik even gaan nadenken over de berichten die op deze reisblog online zouden komen. En ik heb al een idee hiervoor in gedachte.

Op25 oktobergaat er een bericht verschijnen met de voorbereidingen van deze reis, en dat zal o.a. zijn: hoe alles is gegaan van VakantieVeilingen en boeken, tot aan bevestiging en koffer inpakken. Op26, 27 & 28 oktober zijn we in Riga. Ik ga alles noteren per dag wat we gaan doen en dergelijke, en op29 oktober komen alle reisverhalen online. Dat gaan 3 verschillende berichten worden, voor dag 1 (vertrek), dag 2 (volle dag) en dag 3 (terugreis). Ze zullen na elkaar op deze reisblog verschijnen. Als laatste zal er nog een speciaal bericht online komen met mijn eigen en mijn reisgenoot zijnervaring om met VakantieVeilingen een reis te winnen en die waar te maken.

Reis je met ons mee?

Afbeeldingsresultaat voor brigitta hotel riga

Reacties

Reacties

jamwolk

Hoop dat je geniet daar. Veel plezier samen. grot jw.

jamwolk

grot is natuurlijk groet :-D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!